Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Pucéran vezeti majd az X-Faktort Istenes Bence?

A Fat Phoenixnek elhamarkodott ígéretet tett a műsorvezető, aki mindezt már bánja.

A Fat Phoenix nem tréfál, ha meztelenkedésről van szó: korábban már bizonyították, hogy nem a levegőbe beszélnek, Gáspár Gergő ugyanis majdnem meztelenül sétálgatott a váci utcában szintén egy fogadás miatt. Most úgy tűnik, Istenes Bencén a sor. A zenekar ugyanis megígérte, hogy ha párbaj nélkül továbbjutnak ismét, akkor a műsorvezető meztelenre vetkőzik a műsorban.


"Ha továbbmegyünk, akkor teljesen levetkőzöl! Mit szólsz?" - kérdezték a fiúk Istenestől, majd ekkor elhangzott a mondat Istenes szájából: "Jó, de jó, oké, szavazzanak a Fat Phoenixre, ha szeretnék, hogy meztelenül álljak itt!"

A Fat Phoenix tagjai a Blikknek azt mondták, részleteket ugyan még nem árulhatnak el, de Istenes Bence le fog vetkőzni a műsorban. A műsorvezető most már visszakozna az elhamarkodott ígéretétől.

"Valójában én csak poénkodtam, próbáltam kicsikarni valami ígéretet a fiúkból, és mikor előjöttek ezzel, akkor csak viccből vágtam rá, hogy megcsinálom. Nem gondoltam, hogy komolyan veszik! Beszélnem kell a stylistommal, mi lenne, ha nem hozna magával ruhát az adásra" - mondta Istenes Bence a lapnak.

Forrás: Story Online