Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ennyi volt Hujber Feri napi alkoholadagja

A színész bevallotta, hogy hosszú évekig rengeteget ivott.
 
Hujber Ferit Fenyő Iván kérdezte a NaNee! című műsorban, ahol a színész bevallotta: 15-20 évig ivott rendszeresen, rengeteget.

"A kapszula előtt is voltak hónapok, amikor eldöntöttem, hogy nem iszom. De nekem annyira, de annyira bejön a pia! Nagyon sokáig, 15-20 évig ittam a hiperaktivitásom miatt. Nagyon sokat, sőt, rengeteget. Az, hogy én most itt vagyok, az genetika, csoda. Naponta fél liter-liter tömény, nyolc-tíz üveg sör, 2-3 üveg pezsgő volt a napi adag" - vallotta be Hujber a jelen lévők legnagyobb döbbenetére.

Forrás: Story Online