Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Majom miatt szenvedett balesetet Kefír

Szögesdróton akadt fel a Thaiföldön pihenő énekes lába, sebe pedig csúnyán elfertőződött.
 
A sérülést a V-Tech énekese thaiföldi nyaralója közelében szerezte. "Egy laktanyában voltam egy tengerparton. Elkezdem követni egy kis majmot egészen a dzsungelig, ahol sikeresen beleakadt a lábam egy alacsonyan kifeszített szögesdrótba. Nem túl nagy sebek lettek a lábamon, de annál mélyebbek. Hazamentem, fertőtlenítettem, de úgy látszik sikertelenül, mert másnapra belázasodtam" - osztotta meg ismerőseivel közösségi oldalán Kefír.

A pórul járt zenészt most a thaiföldi kórházban kezelik. Több száz rajongó figyeli közösségi oldalát, ahol Kefír igyekszik megnyugtatni ismerőseit: "Negyedik napja küzdöm a lázzal, így még írni sem egyszerű. Az orvos azt mondta, elfertőződött a seb. Kaptam egy csomó antibiotikumot, infúziót és most itthon lábadozom."

Forrás: Story Online