Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Berki Krisztián: öreg vagyok én már bohócnak!

IFBB szövetségi kapitány, üzletember, sportoló, életmód-tanácsadó, celeb, médiaszemélyiség, lehetőségmenedzser - Berki Krisztián így festette le magát a közösségi oldalán. Annak idején labdarúgókapusként kezdte a pályafutását.

"Huszonöt évesen egy komoly sérülés miatt abba kellett hagynom a profi futballt. Ezután nagyon gyorsan felszaladtak rám a kilók. Elkezdtem futni, naponta róttam a kilométereket, és szép lassan visszanyertem a régi súlyomat. Nagyon jó lett az állóképességem, viszont az alakomon semmi sem változott. Akkor azt tanácsolták, hogy menjek el edzeni. Személyi edzővel vágtam bele a testépítésbe, és nagyon gyorsan a hobbimmá vált. Fél év után azt mondták, hogy az edzés mellett az étkezésre is oda kellene figyelnem. Biztos voltam benne, hogy ha ötezer kalóriát viszek be, és hatezret égetek el, akkor fogyni fogok, de rá kellett döbbennem, hogy ez badarság. Elkezdtem minőségi ételeket fogyasztani, rengeteg zöldséget, halat, csirkét, salátát ettem, és a változás nagyon gyorsan beindult. A személyi edzőm is sokat segített ebben, majd bogarat ültetett a fülembe, amikor azt mondta, nagyon jó az alkatom, érdemes lenne versenyeznem. Gondoltam, öreg vagyok én már bohócnak! De ahogy a testem kezdett átalakulni, végül úgy döntötte
m, hogy belevágok" - meséli a Joker magazin újságírójának Berki Krisztián, aki hónapokig készült az Arnold Classicra, amelyet Amerikában rendeznek meg minden évben. A felkészülés utolsó fázisában a víztelenítés időszaka következett.

Ez azt jelenti, hogy ilyenkor folyamatosan megvonom a szervezetemtől a folyadékot. Hétfőn tizenhat liter vizet iszom, kedden nyolcat, csütörtökön kettőt, pénteken már nem iszok semmit. Szombaton léptem a színpadra. Ebben az egészben az a legnehezebb, hogy ilyenkor nagyon lelassul az ember. Nehezebben megy a kommunikáció, sokkal ingerültebb és feszültebb lesz az ember - magyarázza Berki Krisztián, akinek a testépítés mára megszállottsággá és szenvedéllyé vált.

Forrás: Sztárklikk