Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Erdélyi Mónika: Elégedett vagyok a testemmel

Az egykori műsorvezető nem foglalkozik a kritikákkal. Azt mondja, hogy teljesen elfogadta magát.

Erdélyi Mónikát az utóbbi időszakban több kritika is érte súlygyarapodása, súlyingadozása miatt, az egykori műsorvezető azonban elégedett magával.

"Nem vagyok fitneszterembe járó típus, otthon szoktam fél órákat tornázni különféle tornavideókra. Az otthoni sportolás szerintem nagyon hatékony, csak legyen rá ideje az embernek" - mondta a Story magazinnak Erdélyi Mónika. 

"Tökéletesen elégedett vagyok magammal, elfogadtam magam olyannak, amilyen vagyok. Próbálom tartani a súlyomat, és most jól érzem magam a bőrömben. Azt gondolom, hogy nem másoknak kell megfelelni. Ha én jól érzem magam, ahogy vagyok, akkor az az álomalak" - tette hozzá.

Forrás: Story Online