Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Interjú Alena (Feledy Ilona) hastáncosnővel

Mikor kezdted el tanulni a hastáncot és hol?

A táncot általános iskolás koromban szerettem meg. Ekkor társastáncot tanultam. Hastáncot először Orosházán, egy bálon láttam Seres Zoltán és Sefirah előadásában, ami lenyűgözött. Itt döntöttem el, ha Egerben is lesz rá lehetőség, akkor megyek tanulni. Ennek már több mint 5 éve.

Azóta sok híres hazai (Myra, Aziza, Mahasti, Joós Judit, Seres Zoltán, Kovács Brigitta) és külföldi (Djamila, Yasmina ) mester tanároktól tanulhattam, akik segítettek saját stílusomat megtalálni, és a táncban megtalálni önmagam. Ez a tánc formálta át az életem, és formálja mind a mai napig. 

A tánc közben megnyílok, és átadom magam a zenének, ekkor minden más megszűnik, csak a pillanat létezik, a pillanat, amit átadunk a közönségnek. A tánc több mint lépések sorozata, vagy technikai tudás, a tánc a lelkünk rezdülése. Rezdülés, mely folyamatosan változik, ezért nem hiszek a kompletten elkészített koreográfiákban.Olyan vagyok, mint tenger hulláma. Ma nem vagyok ugyanaz, aki tegnap voltam, és holnap sem leszek az, aki ma. Még egyszer nem találkozunk ugyanazzal a hullámmal, még egyszer nem táncolhatjuk el teljesen ugyanazt.

A Magyar Zeneművészek és Táncművészek Szakszervezete előtt 2004 októberében tettem előadói vizsgát Orientál (hastánc) műfajban.A fellépéseimen –a keleti táncnak megfelelően- a keresztnevem arab változatát az Alena nevet használom.

A Belly Dancer of Web Hungary 2008 internetes hastáncverseny szóló kategóriájában első helyet értem el.

Milyen referenciákkal büszkélkedhetsz? 

- Végvári vígasságok Eger, 2002, 2003
- Szilveszteri zártkörű rendezvény Miskolc 2003
- Esküvő Miskolc 2004
- Fersntherm Cég rendezvénye, Hotel Eger, 2004
- Oxford nyelviskola több rendezvénye Eger 2004, 2006
- Dobó tér Eger, 2005, 2006
- Egri Hastáncfesztiválok 2004, 2005, 2006
- Idősek belvárosi otthona Eger, 2005
- Arogno, Svájc, 2005
- Losenheim, Ausztria 2006
- Repülőnap Eger, 2006
- Heves Megyei Munkavédelmi Klub farsangjai 2004, 2005
- Jótékonysági bál, Maklár
- Legénybúcsú Kazincbarcika, 2005
- Baráti bulik: Miskolc, Gyula, Vésztő, Eger 2002, 2003, 2004, 2005
- Eger TV 2005
- Szilveszteri mulatság, Kács, 2006
- Idősek Petőfi utcai Otthona: Farsang, 2007.
- Céges Nemzetközi Konferencia Hotel Korona, Eger 2007

Ha valaki műsort szeretne rendelni, hogy tud elérni? 

E-mail cím: feledyilona@gmail.com