Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Megbánta a Viszkis, hogy a bankrablással viccelt

Viccnek szánta, de többen komolyan vették Ambrus Attila bejegyzését. A „Viszkis rabló" néven elhíresült egykori jégkorongozó Kecskeméten a plázában árulja a kerámiát és épp egy bankfiók előtt kapott helyet, amire ő vicces megjegyzést tett közösségi oldalán.

"Felsorakoztam a kerámiákkal a kecskeméti plázában és hol máshol kaptam megint helyet? Gyertek, vagy továbbítsátok az infót, nehogy "reaktivizáljam" magam, ha nem megy a bolt." – írta Ambrus a Facebookon, a szöveghez pedig képeket is mellékelt és jól látható a háta mögött a bankfiók.

Az Újpest egykori jégkorongozója szombaton délelőtt újabb bejegyzést tett ki az oldalra, amiben megnyugtatott mindenkit, hogy esze ágában sincs visszatérni „régi szakmájához".

„Nézem a poénnak szánt bejegyzésem keltette vihart, ugye mindenkinek egyértelmű, hogy nem gondoltam komolyan, csak lecsaptam a feladott labdát. Szembenéztem a múltammal, bűnhődtem érte nem is akárhogy, amióta kint vagyok, ezt bizonyítom." – írta Ambrus, aki azt is elmondta, hogy tavaly találkozott egy hölggyel, akivel a múltban összefutott az egyik bankban és bocsánatot kért tőle.

Ambrus Attila azt is hozzátette, hogy öreg rabló vén rabló, és nem tenné ki olyan bénázásnak magát, mint amilyet a héten egy miskolci rabló elkövetett. A férfival egy középkorú nő szembeszállt a takarékpénztárban és lehúzta róla a maszkot.

Ambrus Attila közel harminc alkalommal rabolt, 142 millió forintot zsákmányolt. 2002-ben 17 év börtönbüntetésre ítélték. 2012-ben szabadult, azóta saját készítésű kerámiáit árulja.

Nincsenek megjegyzések