Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ittasan okozott balesetet a magyar színész - Mégis megúszta a börtönt

Fenyő Iván a húszas éveiben nagykanállal habzsolta az életet, egy hatalmas pofonra volt szüksége ahhoz, hogy véget vessen önpusztító életmódjának. A színész a Joshi, a legjobb barát című műsorban árulta el, 2007-ben, 28 évesen egy éjszakai buli után, alig pár órát pihenve ült autóba, ami kis híján végzetes tragédiába torkollt.
- Ha nem történik ez a baleset, és folytatom az önpusztító életmódot, akkor egy, másfél év múlva szerintem meghalok. Azon az áprilisi estén buli volt - mert akkor nekem minden este buli volt -, többel mentem, mint a megengedett, a piros lámpát észre sem vettem, majd jött egy ártatlan ember, akinek sérülést okoztam. Ott konkrétan felébredtem, belenéztem a tükörbe, és magamtól kérdeztem: te mit csinálsz? - vallotta be Joshinak a színész, aki ezek után számot vetett életével, életmódot váltott és egyensúlyba került önmagával.

Az ütközéssel kapcsolatban annak idején kiderült, Fenyő 75, a vétlen utas autója 28 kilométer/órás sebességgel ütközött a Hungária körúton, a másik sofőr azóta is vasdarabbal a testében él. A színész gondatlanságból okozott közúti balesetet, pénzbüntetésre ítélték, és eltiltották egy évre a vezetéstől.

- Akkor még nem volt zéró tolerancia, és hál' Istennek nem mutattak ki annyi alkoholt a szervezetemben, hogy az ittas vezetésnek minősüljön, mert akkor sokkal súlyosabb büntetést kaptam volna - mondta a műsorban.

Fenyő Iván a legrosszabb esetben - amennyiben súlyos testi sértés vádjával állítják bíróság elé - akár letöltendő börtönbüntetést is kaphatott volna.

Nincsenek megjegyzések