Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ha buli van, Alekosz a legnagyobb zúzógép

A Star magazin arra volt kíváncsi, hogy hazánk hírességei hol töltik szabadidejüket, hol buliznak szívesebben. Nagy Alekosz, az egykori valóságshow-hős otthon ugrál, táncol és tör-zúz...

- Általában az érdi rezidenciámon szoktam bulizni. A számítógépet összekötöm a tévével, és a YouTube-ról szólaltatom meg a zenéket. Demjén, Charlie, Korál, és amikor már a konyak eléggé elérte hatását, akkor átmegyünk a kilencvenes évek diszkójába. Általában az öcsém, illetve Betty vannak jelen, és néznek engem, ahogy levezetem a feszültséget. Ugrálok, táncolok és poharakat dobálok. Legutóbb összetörtem a kedvenc pálinkás poharamat, és levertem a csillárt. Valami kár mindig van egy ilyen elhajlás után - vallja be Nagy Alekosz.

A Star magazinban Molnár Anikó és Beleznay Endre is mesél arról, hogyan lazítanak.

Forrás: Stop.hu