Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Mádai Vivien méltóságteljesen kezelte a helyzetet

Mádai Vivien és Harsányi Levente a Legenda című műsor házigazdáiként már szerepeltek együtt az m1-en, hamarosan pedig a Balatoni nyár című műsorban köszöntik a nézőket. A fiatal műsorvezetőnő elárulta: számára a magyar tengerpart nemcsak az otthonát jelenti, de egyenlő a szerelemmel is.

 Te elég komolyan kötődsz a Balaton partjához...

Mádai Vivien: Balatonfüredi vagyok. Oda jártam általános iskolába, ott nőttem fel és a szüleim is ott élnek. Nekem ez szerelem, hiszen még nem volt olyan, hogy egy hónapig ne menjek haza. Ha tehetem, minden hétvégén kocsiba ülök. Emlékszem, amikor gimnáziumba jártam, inkább hajnalban keltem hétfőn, hogy még egy estét otthon tölthessek. Nagyon idilli a családi környezet otthon: négyen vagyunk testvérek, kutyák a kertben, anyukám mindig süt-főz, ha megyünk haza. Számomra ez a béke szigete, ezért is örültem, hogy a Balatonnál vezethetek műsort Levivel, ráadásul reggeli műsort, ami pedig a kedvenc műfajom!
- Ha a Balatonon élsz, hol szoktál nyaralni?

- Három éve nem voltam nyaralni, mert mindig dolgoztam. De idén fogom magam és végre elmegyek augusztusban a testvéremmel. Nagyon várom! Még nem tudom, hogy mi lesz a cél, talán Olaszország. Pihenős nyaraló vagyok, a tengerpartot szeretem, de nagyon szeretek utazni és ha egy olyan városban járok, ahol érdemes körbenézni, akkor nem állok meg. Ha ugyanis az ember eljut ilyen helyre, akkor nem szabad a hasát süttetnie egy hotelszobában.

- A Reflektor magazin műsorvezetőjeként jó ideig láthattunk képernyőn. Most azonban közszolgálati csatornán szerepelsz.

- Más a kereskedelmi és a közszolgálati televíziózás, de azt érzem, hogy maximálisan befogadtak és partnerként kezelnek. Nagyon jó a kapcsolatom mindenkivel, nagyon szeretek itt dolgozni, jó érzéssel is megyek haza, úgyhogy úgy érzem, itt megtaláltam a helyem!

- Vissza kellett fognod magad?

- Nem. Megkérdeztem persze, hogy szeretnék-e, ha valamin változtatnék, akár a külsőmön, de azt mondták: Levivel működjünk együtt és az bőven elég. Jó, hogy nem kell megváltoznom, én a tévében is ugyanolyan vagyok, mint egyébként és nem is tudnám megváltoztatni a személyiségem. Nekem is van komoly oldalam, de tudok viccelődni is. Önmagamat adom, mindig is erre törekedtem.

- Akkor előbb egy kis munka, aztán pihenés. Hogyan tovább szeptembertől?

- Az emberek sokszor megszólítanak az utcán, jók a visszajelzések. Majd meglátjuk, hogy folytatódik a történet. Mi nagyon bizakodunk benne.

- Hogy áll a fogyókúrád?

- Elengedtem ezt a történetet. A bulvár egy kicsit túlhajszolta a dolgot. Nekem nem a külsőségek a fontosak. Nyilván egy műsorvezetőnek csinosnak, szépnek, dekoratívnak kell lennie, de én alapvetően mindig a tartalmi részére koncentráltam és nekem a mai napig az a legfontosabb.

- Vannak rajongóid?

- Nagyon sok nő ír, hogy ne hagyjam magam ezzel a fogyókúra dologgal, nagyon csinos vagyok. Ez egy nőnek egy nőtől nagyon jól esik. Nagyon sok levelet kapok, hogy sokat merítettek abból, hogy méltóságteljesen tudtam kezelni a helyzetet, amikor a súlyom miatt kikezdtek. Ezek jó visszacsatolások.

- Tanácsot is kértek már tőled?

- Abszolút. Szerintem a fogyókúra "őrző angyalának" tartanak, mert mindenki azt kérdezi, hogy kell lefogyni, meg hogy kell megtartani... csak azt gondolom, hogy mindenkinek más módszer válik be. Egy kicsit nehéz személyre szabottan válaszolni, meg nem is vagyok dietetikus, ezért inkább senkinek nem rombolnék bele az életébe.

- Összességében akkor neked ez a váltás jót tett?

- Nagyon kivirultam és boldog vagyok itt. Hálás vagyok azért, hogy befogadtak, partnerként kezelnek és lehetőséget kaptam.

Forrás: Stop.hu