Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Détár Enikő magánéletről és a jövőről mesélt

Détár Enikő színésznő a Reflektor kamerái előtt őszintén mesélt a magánéletéről, fogyásáról és arról, hogy van mostanában.

Enikő elmondta, innentől kezdve a magánéletéről és arról, hogy ki él mellette, jó darabig nem fog nyilatkozni. Mesélt arról is, hogy nem volt igaz, amikor 8 éve azt írták az újsáok, hogy beleszeretett egy nála jóval fiatalabb férfiba. ,,Nem költöztem el, egyetlen napra sem" - vallotta Enikő.

A színésznő a jelentős súlyvesztését a következőképp kommentálta: ,,A korosztályomhoz képest topfit vagyok, az elmúlt két és fél évem igen nehéz volt. Befelé elégetős típus vagyok, belefogytam a dolgokba. Egyébként 2 kilóval vagyok kevesebb, mint az általam vágyott súly. Méregtelenítettem is, mert nemrég összeszedtem egy vírust, amit hetekig hurcoltam. Tényleg jól vagyok!"

Enci bevallotta azt is, miért is adta vissza a szerepeit. ,,30 év alatt - ennyi ideje mozgok a színpadon - nem adtam vissza szerepet személyes okok miatt. Most 2 nagyszerű szerepet adtam vissza abszolút személyes okokból. Ezt vállalom, de úgy éreztem, az  lelkemnek jobb, ha ezt megteszem. Megnyugodtam, hogy meg mertem tenni" - vallotta be a színésznő, aki a kamerák előtt a jövőjéről is mesélt.
 
Forrás: Life.hu