Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Victoria's Secret modell a Mr. Big arca

Simon Marcsit választották meg a világ második legjobb női testének. Most leültünk vele egy kávéra, hogy megmutassuk a formás idomok mögött rengeteg munka és lemondás, na meg egy értelmes lány is van.

Hány éves is vagy most?

Huszonkettő.

Előtted még az élet.

Hát modell szempontból éppen, hogy nem. 26-27 éves kor az, ameddig én ezt csinálni szeretném. Addig fel szeretnék érni a csúcsra. Amiért most is rengeteget teszek. Naponta kétszer edzem, nagyon odafigyelek az étrendemre, ami ezt jelenti, hogy szinte csak csirke és hal van a menün.

Nemrég a Victoria's Secret modell kereső versenyén második lettél, ez még nem a csúcs?

Közel sem. Tulajdonképpen ez csupán a kezdeti lépések egyike volt. Ami rávezetett egy bizonyos útra, megadta a kellő visszajelzést, hogy van értelme ezzel foglalkoznom, de ez még közel sem az, amit én végleg el akarok érni.
    Promóvideó egy kicsit szokatlan környezetben

Látom nagyon tudatos vagy. Meddig nyúlik ez vissza?
Kicsi koromban azt hangoztattam, hogy ha nagy leszek, akkor én „tokmodell” leszek. Ezt anyukám még most is sokszor emlegeti. Aztán amikor tizenhat éves lettem, mindig a Top modell leszek című műsort néztem. Szerintem az összes évadot láttam. Ekkor volt az, hogy addig nyúztam a szüleimet, ameddig el nem mehettem egy fotómodell táborba. Igazából semmi másról nem szólt az egész, minthogy fotóztak. Készült rólam pár fotó, amit aztán én gyorsan el is küldtem Zalaegerszegre. Ott egy fürdőruha-bemutatóra keresetek amatőröket. A hivatásos modellek mellé válogattak be két ember. Én lettem az egyik. Ezt követően elhívtak egy fashion weekre, innen pedig már minden ment magától.

Ezután voltak szépségversenyek is, vagy rosszul emlékszem?
A megyei napilap szépén indultam el, aztán voltam NYME szépe. Aztán volt a budapesti Miss Fitt verseny, ahol pedig második lettem. Ott tanácsolták, hogy inkább menjek modellversenyre, mert az ottani kritériumoknak jobban megfelelnék. Így kerültem bele az ILMS-be, vagyis a már említett Victoria's Secret versenyébe.

Itt lettél második a Világ döntőben. Mondjuk láttam az első helyezett lány fotóját, hát nem tudom miért volt ő jobb, mint te.

Én nem akarok erre semmit sem mondani. Ami a lényeg, hogy második lettem, lecsúsztam egy aranyéremről és egy gyűrűről.


Gyűrűről?

A párom azt a felelőtlen kijelentést tette, hogy ha nyerek, akkor elvesz feleségül.

De remélem a második hely nem hozta magával a szakítást.

Nem, erről szó sincs, nagyon jól megvagyunk. Mondjuk ez is egy furcsa felállás, mert Adorján egyben a menedzserem is. Hozzám is visszaért, hogy sokan összesúgnak a hátam mögött, hogy ezért vagyok én vele. A rossz nyelvek had beszéljenek azt amit akarnak, mi nagyon szeretjük egymást a többi pedig nem érdekel minket.

A Királynőn nem akartál indulni?

Most már nem. Egy modellversenyből ki lehet ugrani, egy szépségversenyből annyira már nem. A nemzetközi döntő nagyban a politikáról szól, hogy itthon ki lesz a királynő azt pedig már másnapra mindenki elfelejti.

Milyen egyébként szombathelyiként megkapaszkodni ebben a szakmában?

Mint a példa mutatja nagyon nehéz, de nem lehetetlen. Nyilván könnyebb lenne, ha Pesten laknék.
Nem akarsz a fővárosba költözni?

Nagyon nem. Nekem az túl nagy, túl nyüzsgő, túl sok. Csak hát itt jön be az, hogy nagyon sokat kell ingáznom. De megéri. 


Mindig látlak az Éjjel-Nappal Budapest után.

Sokan megállítanak ezzel. A Mr. Big reklámarca lettem és a cég szponzorálja a sorozatot, én pedig minden epizód után ott mosolygok a reklámban.

Mi mindent adnak el most egyébként az arcoddal?

Egy szombathelyi húsbolt, az Imre Húsbolt reklámoz velem. Aztán ott van a Boost, ami egy prémium márka sportolóknak, edzéshez. Az Amply fitnesz és a Pro Gym is velem reklámoz. Van egy saját kollekcióm, az Upss! by Maria Simon, és alakulóban van a saját napszemüveg és fürdőruha kollekcióm.

Befutott modelleknek szokott lenni saját márkája?

Ezek igazából felkérések, amiknek eleget tettem. Hasznos a cégeknek is és nekem is. De nehogy azt gondolja valaki, hogy ez azt jelenti, hogy saját ruhagyáram meg szemüvegműhelyen van, és otthon már élére kellett állítanom a pénzt, hogy elférjen. Közel sem. Egyelőre inkább ott tartok, hogy nagyon sokat kell belefektetnem, amit persze később remélek, hogy kamatostul megtérül majd.
    A Mr. Big reklámfotózásán

Kés alá feküdtél?

Igen. A cicim meg van csinálva. De ezt leginkább magam miatt csináltattam. Na meg úgy gondoltam, hogy ha fehérneműt és fürdőruhát akarok reklámozni, akkor kellenek domborulatok. Amellett sajnos edzéssel nem lehet növelni, így maradt a sebészet. A vicces mondjuk az, hogy vannak megrendelők, akik emiatt zárnak ki, de többség inkább azon a véleményen van, mint én.

Vagyis, hogy a modell gömbölyödjön ott ahol kell.

Igen.

És aki nem így gondolja?

Ott az szokott lenni az érv, hogy ne legyen a modellen semmi mű. Mondjuk ez a mostani világban elég nehéz, mert ha nem is szemmel láthatóan, durva beavatkozásokkal, de akkor is lépten-nyomon ezzel találkozik az ember a szépségiparban. Azért ne akarjuk becsapni magunkat. Ha nem nyúlnak hozzá egy lányhoz a sebészek, akkor majd hozzányúlnak Photoshoppal. A képeken felturbózott lányok mellett az esetek többségében elmész az utcán. Most akkor melyik a nagyobb becsapás? Arról pedig nem is beszélve, hogy amikor elszántam magam a műtétre, akkor az volt a célom, hogy arányos legyen a mellem a testemmel, és nem az, hogy akkor 90E-s óriás ciciket csináltassak.

Ez az utcán melletted nem elmenés, fontos?

Igen, mert szeretnék példakép lenni. Szeretném azt, hogy tudjak segíteni sokaknak. Például, imádom az állatokat. Otthon is van egy spánielem. A kutyák, cicák megsegítése az életem. A Fekete István Állatvédők nem tudnak úgy valahol megjelenni, hogy én pillanatokon belül ne legyek ott, és ne kezdjem el tutujgatni máris az egyik kis állatot. Ha egy észrevehetetlen lány lenne belőlem, akkor később ebben például nem tudnék segíteni. Az pedig senki ne gondolja, hogy ez egy olyan könnyű élet.

A lemondások miatt?

Egyrészt. Másrészt pedig a sok-sok munka miatt. Napi két edzés, speciális táplálék, beszéd és táncórák. Hiszen arra is figyelnem kell, hogy ne csak megjelenésemben, de megnyilvánulásimban is magabiztos legyek. A tánc pedig nagy szenvedély, amit a Shake it-ben ki is élhetek.

Fél év alatt lettél egy oladi lányból a világ második legjobb testű modellje. Mi lesz most a folytatás?

Nagy álmaim vannak és sok tervem. Sokat készülök, és keresem a további lehetőségeket, hogy ami elkezdődött, az ne érjen véget. Ezért keressük azokat a versenyeket, ahol a valódi értékeket felismerik és elismerik. Úgy érzem, jó úton haladok. Bízom benne, hogy meg tudom mutatni, hogy Szombathelyről is van kiugrási lehetőség, annak ellenére, hogy a „pesti vízfej” nélkül sokan ezt elképzelhetetlennek tartják. Szombathelynek pedig rengeteget szeretnék visszaadni. Ha minden a terveim szerint alakul, akkor ennek az első „akciójára” már nem is kell sokat várni. De ha figyelitek a facebook oldalam, akkor semmiről sem fogtok lemaradni.