Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Zoltán Erika végül nem tette meg

Zoltán Erika szerint, ha megfigyeljük a gyermekünket, az a bizalmatlanság jele. Az énekesnő az RTL Klub 8:08 - Minden Reggel című műsorában mesélt 16 éves lányával való kapcsolatáról.

- Én mindig úgy próbálom kezelni azokat a helyzeteket, amik esetleg súrlódáshoz vezethetnek a kisasszonnyal, hogy megpróbálom visszapörgetni a saját életemnek azt a korát, hogy vajon akkor mi volt. Bizony én pont 16 éves voltam, amikor el akartam otthonról költözni, mert valamiért annyira megsértődtem anyukámra. Aztán természetesen nem tettem, mert nem voltam ehhez elég bátor. De ez az a kor, amikor igenis már felismerik a saját tudatukat, amikor szeretnének úgy élni, ahogy ők gondolják - magyarázta a reggeli műsorban Zoltán Erika, aki szerint, ha a szülők ebbe durván, agresszíven beleavatkoznak, akkor százszázalékos bizalomvesztés alakul ki.

- Nem régóta veszek részt én sem a közösségi oldalon való játékban, mindössze két és fél hónapja. Addig itt-ott amott ránézegettem, hogy mi történik a lányommal a közösségi oldalon, de nem akartam mindennaposan részt venni benne, mert úgy érzem, hogy mindenkinek megvan a maga kis privát élete, amit meg kell hagyni, függetlenül attól, hogy a szülei vagyunk. Vannak dolgok, amiket nem biztos, hogy velem akar megbeszélni - tette hozzá az énekesnő, aki elárulta: miután ő is becsatlakozott ebbe a világba, a harmadik napon ismerőse lett a lányának.

- Ez most viccesen hangzik, de innentől kezdve ő hatalmazott fel arra önszántából és dalolva, hogy ránézhetek.

Forrás: Stop.hu