Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Alföldi vajszíve nem állja az alkoholistákat!

Mióta bejelentették, hogy Alföldi Róbert is helyet foglal az X-Faktor ítészei között, a versenyzők azóta rettegnek a neves rendező szigorúságától, keménységétől, ám azt szinte senki sem tudja, hogy a népszerű mentor emberségből és könyörületességből jelesre vizsgázott. A sorry! magazin kiderítette, amint Alföldi kilép az RTL Klub stúdiójából, lágyszívű civillé válik.

Figyelemre méltó titokra bukkant a sorry! magazin a Nemzeti Színház egykori főigazgatója magánéletében. Az utcán sétálva lelepleztük le, az ítész a mai napig pénzzel támogatja egykori legjobb barátját, aki egy szívszorító tragédia következtében vált hajléktalanná.

A színész még középiskolában kötött életre szóló barátságot Csabával, aki az utcán él. Munkatársunk a Nyugati pályaudvar előtt bukkant a férfira, akivel véletlenül elegyedtünk szóba, ám hamar kiderült, izgalmas titkokkal tud szolgálni a mentorral kapcsolatban.

– A szentesi Horváth Mihály Gimnáziumban ismerkedtünk meg Robival. Két évvel járt felettem, de ez nem akadályozta meg azt, hogy összebarátkozzunk – kezdte Csaba, aki kitűnik a többi hajléktalan közül, már az első pillanatban érezhető volt, intelligens, lehetőségeihez mérten igényes emberrel beszélgetünk.

– Sajnos bennem nem volt olyan színészi véna, mint benne, így külön váltak a tanulmányi útjaink. Én Szegeden tanultam tanár szakon, ő pedig színész lett Pesten. A kapcsolat annak ellenére sem szakadt meg, hogy én az utcára kényszerültem az elsőszülött lányom halála miatt.

Sokat küzdöttek az életéért, azonban a leukémia győzedelmeskedett. Annyira megzuhantam a történtek miatt, hogy teljesen elhagytam magam. A mai napig nem tudtam feldolgozni, hogy elveszítettem a kislányomat – mesélte a drámai történetet a színész barátja, aki nem szégyell Alfölditől találkozásaik alkalmával pénzt kérni, és természetesen mindig számíthat rá.

– Alkalmanként 5-6 ezer forintot szokott nekem adni Robi. Ha iszom, természetesen nem kapok. Nem szereti ugyanis az alkoholistákat – tette hozzá. Az is kiderült, majdhogynem rokoni kapcsolatban áll Róbert és Csaba.

– Főleg akkor esik meg rajtam a szíve, mikor a másodiknak született lányom is velem van, hiszen ő a keresztapja. Akkor van, hogy többet is ad. Egyszer bementem a Nemzeti Színházba, meg szerettem volna nézni egy darabot. Robitól kértem engedélyt erre. Mondta, nézzem meg nyugodtan, nem kell jegyet vennem, csak ne nagyon mozogjak. Megkérdeztem, hogy szégyell-e, mire azt felelte, hogy nem, csak nagyon rosszul nézek ki – tette hozzá Csaba, aki alig várja, hogy újra összefusson Róberttel, hiszen mióta megy az X-Faktor, azóta ritkábban látja a mentort, bizonyára feszített munkatempója miatt.

Forrás: Új Ász