Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Dundika: Nem vagyok féltékeny!

A csinos kismama szerint mindegy mennyi szép nő volt Majka múltjában, ha a rapper mellette találta meg a boldogságot.

Majkát sok férfi irigyli, hisz olyan gyönyörű barátnői voltak, mint Fresh Andi, Kiss Ramóna, vagy épp Debreczeni Zita.

A rapper azonban pár éve Dundika mellett lenyugodott és közös gyermeket is vállaltak.

Az exekről azonban gyakran szó esik, de ez Dundikát nem zavarja.

"Egyáltalán nem vagyok féltékeny. Peti mindig azt mondja nekem, hogy én vagyok a királynője és ezt el is hiszem neki. Mindenkinek van múltja, azonban nekünk született egy csodálatos kisfiunk. Miért is lenne rossz érzés bennem?! Peti írhat az exekről,de tudom, hogy mi számítunk neki" - tette hozzá az egykori modell.

Forrás: Story Online