Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Debreczeni Zita lekevert egy óriási pofont

A modellt bántották gyerekkorában.

Debreczeni Zita elárulta, hogy mit tanácsolt édesapja, amikor bántották őt az iskolában.

"Engem egyszer próbált meg bántani egy fiú majd az incidens után sírva mentem haza a szüleimhez! Mivel 2 bátyám van apukám nem volt hozzászokva a lányos hisztihez ezért rámparancsolt, hogy fejezem be a nyafogást és rendezzem le én az ügyet, hiszen meg kell tanulnom keménynek lenni! Hozzá kell tennem hogy ötödikes koromban nagyon picike és kb. 26 kg voltam tehát tökéletes célpontja a többieknek! Viszont apukám javaslatára "megbosszultam" a dolgot és a következő alkalommal egy hatalmas pofont kevertem le a srácnak" - írta Zita a Facebookján.

"Attól a pillanattól kezdve óriási önbizalmat kaptam és a további életemben, soha senkinek nem tűrtem ,hogy bántson vagy csúnyán beszéljen velem!! Ha kell fiúkkal verekedtem, de szavakkal is elintéztem a harcot! Én ezt tanultam otthon! Engem apukám fiúsnak nevelt amit nem bánok mert a mai napig inkább focizni mennék mint balettozni" - tette hozzá.

Forrás: Story Online