Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Extravagáns hajjal hódít Tornóczky Anita

A volt műsorvezető rövid hajjal is szexi, gyönyörű arcát pedig jobban kiemeli frizurája.

Tornóczky Anita extravagáns külseje ma már nem szokatlan, hiszen a nőknek sokszor jobban áll a rövid haj, mint a hosszú.

„Most azért lett feltűnőbb a rövid hajam, mert a fodrászom átfésülte és beállította. Már az esküvőm előtt szerettem volna levágatni, de hosszú hajból szebb esküvői frizurát lehet készíteni, így akkor még hagytam magam lebeszélni a vágatásról. Nekem sokkal jobban tetszik így, praktikusabb és könnyebben kezelhető sportolás után. A hosszú hajam mindig copfba hordtam és mivel akkor sem volt frufrum szerintem egyáltalán nem olyan feltűnő a változás, mert most is ugyanolyan a frizurám csak nincs hátul copfom" - mesélte a Life.hu-nak Anita.

Forrás: Life.hu