Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Oszter betegségre hivatkozva iszik

Oszter Sándor végre megszólalt, és elmondta a saját verzióját a súlyos károkat okozó balesetéről.

Ahogy a Life.hu is megírta, a színész egy bevásárlóközpont falának és egy márványoszlopnak hajtott terepjárójával, amivel 700 ezres kárt okozott. Oszter Sándor a Mokka adásában próbálta tisztázni magát. Azt mondta, ittasan nem ült a volán mögé és a bulvársajtó elferdítette a történteket.

„Amikor bekanyarodtam a bevásárlóközpontba, az ülésen mellettem lévő telefonom lecsúszott és én utána kaptam, emiatt pedig rámentem a padkára és nekimentem a csiszolt mészkő oszlopnak, de ezt nem vettem észre. Utána lementem a mélygarázsba és a spirál alakú lejáróban egy éles kanyarban megkarcoltam a falat, mert jött szembe egy autó és megijedtem" - kezdte a történetet a színész, aki azt is elmondta, miért szólnak a hírek ittas vezetésről.

„Mikor mentem fölfelé, találkoztam egy úrral, aki nagyon megörült, hogy lát, mert én vagyok a kedvenc színésze. Majd a kezembe adott egy díszzacskóban egy üveg alkoholt. Vártam a találkozómra és vélvén, hogy a konyak jót tesz a vérnyomásnak - ami sokszor ingadozik -, ittam belőle. Majd lementem az autóhoz, hogy kivegyem a parkolókártyám és a kulcsaim, majd fordultam vissza, hogy taxit hívjak, és akkor már ott álltak a rendőrök két biztonsági emberrel és megszondáztattak" - magyarázta részletesen Oszter a történteket.

Forrás: Life.hu

Nincsenek megjegyzések