Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Transzállapot és belém kódolt számlapok

Méricskélték első perceimet, mint gazda az árpamagot. Ember leszek, azt ígérték, amikor anyám méhében halból madárrá lettem. Csontok szőtték át a hátam, hullámzott az idő, vízbe kötve port. 

A hártyás ujjterpeszek között pezsgett az ős óceán, nem dédelgetek sok emléket, s a porhanyós hús és szelvények közt nem rémlenek csíborok, orkák vagy tengeri uborkák, s nem láttam százalakú ázalagot. Szemem általában csukva volt, s oly mosoly ült ábrámon, mint a cet orcáján, majd a szimmetriatengelyen összeforrt. 

Még egy aranyos kis indán át vettem fel a tápanyagot, mint ereje teljében a növény a földből, míg lehetett színlelni a vegetálást, és míg meg nem csapott a meleg párás, híg lehelet, ahogy tengerem tetején a horgász formás léket vágott. Messze folyt minden, mit a múltam hátrahagyott, s minden perc élve temetett. Végletek közt látni tanultam, hozni a színvonalas átlagot, és félelmeim megélésével nyertem életemet. Mit táplálékként kaptam s vettem, vagy csenni mertem, frakcióba állva épített és rombolt. Még vagyok múltam is, és magam vagyok csomagom, míg tetszik cipelni. Akcióba lendülök, nyílik a szédítő atom- bolt. A homokban villog egy kvarcóra, négy betű a számlapon, mellette egy sodort spulni szárba szökött. Nézem a hadaró számlapot, elér a transzállapot.

Minden lehetőség belém van kódolva, suttog a genetika titka. Nem tipor el visszaköszönt szánalom vagy karcióma lába, de lehet módosulni. Arcomon a dúsuló nevetések javítják egész állagom. Feladatom, hogy az ártó kötöttségeket boldogan bomlasszam, legyintek kudarcra. Itt az alkalom, a kapcsolókat a sötétben nekem kell megtalálni. Rám rakódik az út menti por, lényegemmel áthatom, s én oldódom lassan...

Nincsenek megjegyzések