Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ördög Nóri: nem tartottam magam eminensnek



Nemrég lett csak vége a Rising Starnak, máris új műsorvezetői felkérést kapott Az Ének iskolájában. Ördög Nóri az Epizód magazin újságírójának elárulta, valójában nem olyan szigorú, mint ahogyan azt mutatja - írja a stop.


"Nagyon szórakoztató műsornak tartom ezt a tehetséggondozó show-t. Úgy éreztem, ennél testre szabottabb feladatot nem is kaphattam volna. Maga a műfaj nem áll távol tőlem. Ahogyan az sem, hogy gyerekek vegyenek körül egy produkcióban, hiszen a pályafutásom a Kölyökklubban indult, amit aztán évekig vezettem. A műsorban nem leszek szigorú, hiszen ez egy játék, egy olyan show, ahol bár a gyerekek produkciója maximális fegyelmet, komolyságot és koncentrálást igényel, azért mégis minden a szórakoztatásról szól" - magyarázza Ördög Nóri, aki Mórahalmon járt iskolába.

"Alapvetően jó tanuló voltam, talán csak a kémiát nem szerettem annyira, de azért abból is megvolt az ötös év végére. Ennek ellenére nem tartottam magam eminensnek, vagy strébernek, mert nem bújtam egész nap a könyveket, sőt, kifejezetten jó viszonyt ápoltam a renitensekkel is" - árulja el Ördög Nóri, aki arra a kérdésre, engedné-e gyermekeit hasonló tehetségkutatón elindulni, a következőket válaszolja.

"Mivel én sok ilyen jellegű produkciót és tehetségkutatót láttam közelről, nyilván oda fogok figyelni, hogy olyan szakemberek közé kerüljenek, akik őszintén és objektíven megmondják a véleményüket. Az egészséges kereteket mindenképpen be szeretném tartani, tehát nem 'sztárolnám túl' őket, de azért hagynám, hogy a szárnyaikat is bontogathassák" - fogalmaz Ördög Nóri.

Forrás: Stop.hu

Nincsenek megjegyzések