Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Terhesen kismamánál találtak mellrákot

Lisa Coxnak élete legnehezebb döntését kellett meghoznia, amikor 5 hónapos terhesen tumort találtak a mellében. A 3 gyerekes édesanya végül úgy döntött, még a várandóssága alatt felveszi a harcot a rákkal és elkezdi a 3 hónapon át tartó kemoterápiás kezelést - írja a life.


Lisa Cox 5 hónapos terhes volt kisfiával, Sammel, amikor az orvosok második stádiumban lévő emlőrákot diagnosztizáltak nála. A háromgyerekes édesanyának döntenie kellett, hogy már a terhesség alatt vagy csak utána kezdi el az ilyen esetekben erősen javasolt kemoterápiás kezelést.

„A legszörnyűbb érzés az volt, hogy ilyen döntést kell hoznom. Féltem, hogy a kemo árthat a gyermekemnek, ugyanakkor nem bírtam elviselni a gondolatot, hogy nem láthatom felnőni őt" – mondta Lisa, aki végül férjével, Stephennel közösen úgy döntött, elkezdi a kezelést.

„Azt mondták, masztektómiára és kemoterápiára is szükségem van. Az első gondolatom a kisbabám volt. Az orvosok szerint kevés kutatást végeztek arról, hogyan hat a kemoterápia az ötödik hónapban, de azt mondták, hogy árthat a gyereknek" – magyarázta Lisa, akire három kínkeserves hónap várt a kezelések miatt.

Mit kell tenned, ha felmerül a gyanú?

A havonta végzett önvizsgálat és az éves szűrések elengedhetetlenek ahhoz, hogy időben észrevedd az elváltozást a melledben. De tudod, mit kell tenned, ha felébred benned a gyanú? A Life.hu korábbanITT járta körbe a témát.

Kisfia, Sam végül a 36. héten született meg két és fél kilóval, a lelkiismerete azonban nem hagyta nyugodni. „Végig azon gondolkodtam, hogy ha Sam nincs jól, az az én hibám. A bűntudat felemésztett engem. Az 1 éves születésnapján még nem mászott, én pedig magamat hibáztattam" – magyarázta Lisa, akinek kisfia, Sam a hírek szerint egészséges és szépen fejlődik.

Forrás: Life.hu

Nincsenek megjegyzések