Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Mádai Vivien sokkot kapott

Mádai Vivien nem titkolta, hogy nagyon nehéz szülése volt. Ráadásul kisfiával, Zénóval nehezen teltek az első hónapok. A Kiskegyednek bevallotta: szíve mélyén kislányt szeretett volna - írja a stop


"Ha a szülés eszembe jut, mindig azt gondolom, hogy én soha többet nem szülök. De nagyon szeretnék egy kislányt is. Korábban, valahányszor megkérdezték tőlem, hány babát szeretnék, magabiztosan vágtam rá: hármat. Három lányt! Biztos voltam benne, hogy nekem csak lányom lehet. Egy fiú az arcomba pisil és mindenféle döglött vackokat dugdos a cipőmbe" - jegyezte meg Mádai Vivien, akivel áldott állapotának tizenhatodik hetében közölték, hogy kisfia lesz.

"Sokkot kaptam. Nekem fiam? Aztán 'rámutattak' a részletekre, és tagadhatatlanul ott volt, aminek az én elvárásaim szerint nem kellett volna ott lennie. Persze, amikor mellém fektették a fiamat, már eszembe se jutott, hogy én valaha kislányt akartam" - mesélte Mádai Vivien, akinek fogorvos párja, Szabó Zoltán hat hónap ismeretség után kérte meg a kezét.

Forrás: Stop.hu

Nincsenek megjegyzések