Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Feladta a versenyt a szépségkirálynő jelölt, aki nem tűrte, hogy megszégyenítsék

Inspiráló a története! És a legjobb benne az, hogy azóta sikeresebb és keresettebb modell, mint valaha!
Az izlandi Arna Ýr Jónsdóttir sztorija úgy indult, mint minden hasonló babérokra törő lányé: modellkarrier reményében benevezett egy rangos szépségversenyre a Las Vegasban tartott Miss Grand International-re. A verseny tulajdonosa, Nawat Itsaragrisi nem sokkal ezután egy levélben figyelmeztette a 20 éves szépséget: esélyes lehet a győzelemre, de csak akkor, ha lead néhány kilót!

Az állt az irományban: "Ezentúl a verseny ideje alatt ne reggelizz, csak salátát egyél és vizet igyál! Azért mondom ezt, mert kedvellek, és szeretném, ha jó helyezést érnél el a végén!"
A szőke lány azt is elmesélte: a megalázó és egyben undorítóan mézes-mázos hangvételű levélen kívül, azért is nyilvánosan kritizálták a szervezők, mert szélesebb a válla, és sokkal izmosabb, mint a többi lány.

Arna Ýr Jónsdóttir (@arnayr) által közzétett fénykép,

"Én büszke vagyok a testalkatomra, hosszú évekig atletizáltam, ezért nézek ki így! Nem hagyom, hogy ezt tegyék velem, ezért kiszállok a versenyből! - jelentette ki akkor Arna, és milyen jól tette! Ugyanis miután ilyen karakánul kiállt az igazáért, és fellépett a testszégyenítés ellen, nem hogy elesett egy nagy lehetőségtől, de kapott is egy újat!

A Nike kereste meg egy szerződéssel, amire nagyon büszke a fiatal modell. Ezután azt nyilatkozta: "Ha nem lennék ilyen sportos, és elkezdtem volna éheztetni magam, akkor sosem kaptam volna meg ezt a csodás lehetőséget! A múltam tett azzá, aki ma vagyok!"


Nincsenek megjegyzések