4 tipp, hogyan étkezzünk karácsonykor

Karácsonykor nem éppen a kalória szegény diétás életmódot választjuk, viszont ettől függetlenül karácsonykor is lehet egészségesen étkezni.
Megmutatjuk hogyan...

1. Tartsunk mértéket!

Fontos, hogy gondoljunk a szeretteinkre is, amikor elkészítjük a menüt. Főzhetünk sült szárnyast, párolt káposztával, ami a szervezetünknek kevésbé megterhelő. A többieknek lehet hozzá pluszköretként burgonyát tálalni. Tartsuk szem előtt, hogy nem kell mindenből elvennünk, amit kikészítettünk az asztalra, de a tányérunkat sem kötelező telepakolnunk!
2. Ne együnk, ha már tele vagyunk!

Előfordul, hogy több fogással készülünk a vendégeknek, de a probléma az, hogy megkóstolnánk mindet mi is. Attól függetlenül, hogy rosszul lehetünk, ha túl sokat eszünk, még hízhatunk is pár kilót. Próbáljunk meg minden étkezésnél másból enni, kisebb adagokat, így az ünnep végére mindent megkóstolunk.

3. Mondjunk nemet!

Sokan kényszert éreznek a rokonságnál, hogy mindent megkóstoljanak, amivel megkínálják. Ne érezzük rosszul magunkat, ha egy erőszakos kínálót határozottan elutasítunk. Érdemes inkább nemet mondani, mint később szédülni a rosszuléttől. -írja a bien.hu.
4. Mozogjunk!

Karácsony tájékán minden konditerem zárva van, de otthon vagy a párunkkal is tudunk mozogni. Használjuk ki a közös időt, menjünk kedvesünkkel romantikus sétára, menjünk gyalog a közeli rokonokhoz. Ha az idő megengedi, űzzünk téli sportokat, esetleg korcsolyázhatunk, szánkózhatunk vagy akár síelhetünk.

Megosztás a Google Pluson

0 megjegyzés: