Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Műsorvezetőként nyomul Fásy Zsüliett

Fásy Ádám szeme fénye péntek esténként a Gipsy Kings Tribute házigazdájaként szórakoztatja a nézőket a műsor címével azonos nevű zenekar énekesnőjeként. Az édesapja produkcióiban szerzett többéves színpadi rutin ellenére Zsüli számára mégsem tűnt olyan egyszerűnek az új feladatkör.
 – Elsőre nagyon megijedtem a műsorvezetéstől, mert ez egy teljesen új dolog számomra. Igazából eddig közöm sem volt hozzá. Féltem is tőle, hogy fogok ezen az ismeretlen terepen teljesíteni. Megírtam előre a szövegeket, amiket aztán nagyon sokat gyakoroltam, hogyan adjam elő, hogy hangsúlyozzak. Azóta is rendre visszanézem az adásokat, hogy a képernyőn keresztül is lássam, mit kell még csiszolni. Nagyon kritikus vagyok magammal szemben, úgyhogy mindig találok valamit, amit még gyakorolni kell – elevenítette fel műsorvezetői szárnybontogatásának legizgalmasabb pillanatait Fásy Zsüliett.

– Egyébként ahogy a műsor címe is sugallja, a Gipsy Kings munkássága előtt óhajtunk tisztelegni. Gyerekkorom óta imádom a zenéjüket, szerintem minden daluk vidámságot sugároz.

Természetesen minden adásban felcsendül tőlük néhány hamisíthatatlan latinos dal. Illetve emellett latinos köntösbe öltöztetett magyar slágereket adunk elő. A Gipsy Kings Tribute az este hivatalos zenekara, ők nagyjából minden produkcióban szerepelnek. De ők kísérik azokat a vendégművészeket is, akik csatlakoznak hozzánk a felvételeken. Volt már nálunk Bebe, Csordás Tibi és Varga Viktor is.

És ez még nem minden! Zsüli jegyzi a műsor főcímdalát is.

– Amikor elindult a produkció, azon tanakodtunk, hogy kéne egy jó főcímdal. Mivel már korábban is írtam számokat, így a főcímdalt is én szereztem – büszkélkedett Zsüli.

Nincsenek megjegyzések