Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Curtis drogozott, amikor oszlopnak hajtott

A rapper Újévkor hajtott egy villanyoszlopnak, ami után elismerte, hogy az előző esti szilveszteri buliban fogyasztott alkoholt, de nem részegen ült a volán mögé.
Előző este, Szilveszterkor buliban voltunk, ahol persze én is ittam, nem vágtam toltálra magam, de becsípnem, ezért nem ültem kocsiba, hagytam a helyszínen az autót és taxival mentem haza. Aludtam, nem sokat, pár órát, de teljesen kipihenten indultam el a kocsiért. A szonda így is elszíneződött… Nyilván az előző este miatt. Nem tudom, mi a szabály, mennyi idő után tisztul ki az ember, mikor szabad újra volán mögé ülni. Ha hibáztam, sajnálom és vállalom érte a felelősséget
– írta a baleset után Curtis.

Az ügy azonban nem ilyen egyszerű. Szeptemberben felmerült a gyanú, hogy drogot is fogyaszthatott, ami most be is igazolódott. A Bors megtudta, hogy a szakértői vizsgálat eredményeként kiderült, hogy Curtis nem csak alkoholt, de kokaint is fogyasztott azon a  bizonyos bulin.

A Szentendrei Járási Ügyészség 2016 novemberében bódult állapotban elkövetett járművezetés vétsége miatt emelt vádat. A bűnügy vádlottja 2016. január 1-jén Budakalászon a Pomázi úton – kokain fogyasztását követően – közlekedett egy személygépkocsival. Ezen az útszakaszon lehajtott az útpadkára és egy villanyoszlopnak ütközött. Személyi sérülés a baleset következtében nem történt, ám a villanyoszlop tartóoszlopa eltörött
– közölte Gyugyi Csilla, a Pest Megyei Fő­ügyészség szóvivője, megbízott főügyészségi osztályvezető ügyész.

Nincsenek megjegyzések