Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Megrázó kijelentést tett Harry anyja haláláról

Soha nem beszélt még olyan őszintén Harry herceg édesanyja haláláról, mint egy új dokumentumfilmben. Diana hercegnő 1997-ben egy tragikus autóbalesetben hunyt el, amikor kisebbik fia még csak 12 éves volt.
Sosem dolgoztam föl igazán a történteket. Inkább elfojtottam az érzelmeimet. Az életem legnagyobb részében nem is akartam erre gondolni - mondta a herceg arról, hogy milyen érzések kavarognak benne azóta is.

Majd beszélt arról is, hogy mindig próbál anyja nyomdokaiban járni, és segíteni a rászorulókon.

Az ITV dokumentumfilmje abból az alkalomból készült, hogy Harry herceg tíz éve hozta létre édesanyja emlékére a Sentebale jótékonysági szervezetet.
Szerencsés vagyok, hogy a helyzetem miatt nagy változásokat tudok elérni - mondta a brit trón ötös számú várományosa.

A jótékonysági szervezet az afrikai Lesothóban működik, ahol a világon a legnagyobb a HIV-fertőzöttek aránya, és minden harmadik gyerek árva.

Nincsenek megjegyzések