Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ez az igazság: Ezért távozik valójában a TV2 műsorvezetője

Véget ért számára...
Ser­főző Kriszta csu­pán egy hétig ve­zette a Mok­kát Pach­mann Péter ol­da­lán, de ennyi idő is elég volt neki ahhoz, hogy rá­jöj­jön, nem az ő vi­lága a bul­vár­mű­faj... Feloszlik a Mokka hölgykoszorújának hármas fogata, miután Serfőző Kriszta hosszas tépelődés után úgy döntött, feláll a műsorvezetői székből.

"Nagyon szerettem tévézni, hiszen húsz évig csináltam, miközben egy évtizede már a művészet világában is tevékenykedem. Amikor a TV2 megkeresett azzal, hogy vállaljam a műsorvezetést a Mokkában, hízelgőnek éreztem, hogy rám gondoltak, hiszen az ország legnézettebb reggeli műsorába hívtak. Fantasztikus, és ami a legfontosabb, igazán profi csapatot ismerhettem meg, és azt hiszem szoros kapcsolatok alakultak ki, annak ellenére is, hogy csak egy hetet voltam képernyőn Pachmann Péter oldalán" – mondta Serfőző Kriszta a Ripostnak.

"Nagy kalandnak fogtam fel a Mokkát. Nyitott voltam, alázatos és kíváncsi. De ez a rövid idő is elég volt ahhoz, hogy rájöjjek, nem érzem magam otthonosan, és ezt a műsorkészítők is így látták. Számos beszélgetés előzte meg a döntést, és végül barátságban váltunk el egymástól" – folytatta Kriszta, aki a jövőben folytatja férjével közösen vezetett galériájukban a munkát, illetve továbbra is vezeti művészeti szalonját, ahol találkozókat és eseményeket szervez.

Nincsenek megjegyzések