Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Horváth Éva kitálalt az exeiről, nem semmi, amit elmondott

Bevallotta...
Horváth Éva hamarosan világra hozza az első gyermekét, de előtte még megcsillogtatja gasztrotudását az RTL Klub Konyhafőnök VIP műsorában. Éva elárulta, hogy az exei nem panaszkodtak főztjére: „A legtöbb férfit meg lehet fogni a hasán keresztül. Nekem volt nagyon sok ilyen férfi, aki szerette, ahogyan főzök. Egyetlen típusú férfit nem lehet megfogni a finom ételekkel: a diétázó férfit” – mondta az RTL Klubnak Éva.

„Régen kísérleteztem az indiai konyhával, és a barátaimon teszteltem az eredményt, de nem annyira jöttek be nekik ezek a fűszeresek ételek. Aztán a paleo ételekkel ismertettem meg őket, de szokott nálunk körömpörköltparti is lenni, szóval színes a paletta” – folytatta Horváth Éva, akinek kedvence az igazán véres steak. A kismama elmondta, hogy az életében még nem igazán volt olyan férfi, aki főzött volna neki otthon, de ő is jobban szereti az éttermi vacsorákat. „Persze hétköznap én főzök otthon.”

Nincsenek megjegyzések