Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Gengsztert akartak csinálni Gáspár Laciból

Nemcsak mentorként, de színészként is kiválóan helytállt Gáspár Laci!
Mint ismeretes, az énekes idén debütál először a filmvász­non, a Brazilok című magyar vígjátékban kapott szerepet. Bár Lacinak saját magát kellett alakítani a történetben, mégis olyan karakteresnek ítélték a játékát, hogy további szerepekre számíthat - írja a Blikk.

– Eleinte rettenetesen izgultam, hiszen korábban csak színházban szerepeltem, így a filmforgatás hangulata kicsit idegen volt számomra. De annyira kellemesen telt a munka, hogy a végére egészen belejöttem. Bizonyára ez tűnt fel a stábtagoknak is, akik a forgatásokat követően több castingra is beajánlottak, és biztattak, hogy folytassam a színészkedést – mondta a Blikknek Laci, aki valóban megpróbálkozott a pályamódosítással.

– Erőt vettem magamon, és elmentem egy castingra, ahol egy fürdőköpenyes, félmeztelen papucsos gengsztert kellett volna alakítanom – idézte fel emlékeit az énekes, aki végül nem vállalta a filmszerepet.

– Megfeleltem a válogatón, mégsem vállaltam, mert tartottam attól, hogy belesüppedek a gengszterszerepbe, azt pedig nagyon nem szeretném. Maradok inkább a zenélésnél, ami a családom mellett az első számú szerelmem. Idén szeretnék hét év után összerakni egy új lemezt, de azt sem titkolom , hogy boldogan vállalnám ismét az X-Faktor mentori feladatait – merengett el Laci, aki igazi mérföldkőnek tekinti a tehetségkutató mentori székét karrierjében.

– Nagyon jó érzés volt, hogy a nézők és a csatorna vezetése is elégedett volt a munkámmal, de az lenne számomra az igazi elismerés, ha idén is felkérnének az X-Faktorra. Emellett pedig ott van még a Playback párbaj is, ami szintén egy olyan mély víz volt, hogy még most is nehezen hiszem el, hogy műsorvezetői feladatokat bíztak rám. Persze a végére már belejöttem, így remélem, jövőre is folytatjuk! Reménykedek, de ha nem, akkor pedig minden energiámmal a saját dalokra koncentrálok majd – fogalmazott zenész.

Nincsenek megjegyzések