Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Gyászol Judy: "Tehetetlenül néztem a szenvedését"

El­vesz­tette a csa­lád­juk egyik fon­tos tag­ját.
Szomorú esemény zavarta meg Judyt a Nagy Duettre való készülődésben: az énekesnő csütörtök reggel elvesztette szeretett házi kedvencét, Rozit. A kutya már egy éve betegeskedett, Judy és családja viszont kitartott mellette, bíztak benne, hogy minél több ideig lesz köztük - írja a Ripost.

„Rozi egy éve rengeteget köhögött, korábban pedig megvakult. Nagyon szerettük, és bár rég óta nem volt jól, teljesen váratlanul ért, hogy itt hagyott bennünket. Hajnalban felkeltem hozzá, és egészen reggel nyolcig tehetetlenül néztem a szenvedését. Akkor örökre elaludt… Hatalmas űrt hagyott maga után” – mondta a Ripost-nak Judy.

Az énekesnő ötéves kislánya, Maja rendkívül éretten kezelte a helyzetet: „Ő is elsiratta Rozit, de amikor látta, hogy nekem is potyognak a könnyeim, odajött, megpuszilt, és azt mondta: »Anya, tudod, hogy Rozi sem örülne, ha azt látná, hogy sírsz!« Nagyon gondoskodó kislány, sokat segít nekem. Egyelőre nem tudom, hogyan csinálom végig ezek után hétvégén A Nagy Duettet, de igyekszem erős maradni.”

Nincsenek megjegyzések