Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

"Őrület volt" - így vélekedik a magyar rajongókról a híres énekesnő

Vasárnap este ér a Budapest Sportarénába Martina Stoessel első szóló turnéja.
Az argentin énekes-színésznő legutóbb, 2015 ausztusában négy telt házas buliban énekelt ugyanott a Violetta című Disney–tinisorozat csapatával. A Blikk kérdésére elárulta, még mindig nagyon jól emlékszik Magyarországra.

– Imádtam, hogy a magyar rajongók olyan hangosak voltak. Éreztem, hogy tele vannak energiával. Őrület volt! Budapest is elképesztő, de én mindig azokra a vad tömegekre fogok emlékezni – mondta a fiatal tehetség.

Stoessel számára egyébként – saját bevallása szerint – úgy tűnt, nagyon gyorsan telt az elmúlt néhány év. Ma már sokkal érettebnek érzi magát és a felnőtté válást is rendkívül szórakoztatónak tartja. Persze, ez utóbbinak a komolyabb részeit sem hagyja ki: Pepe Barrosó Jr. modell személyében a nagy szerelem is megtalálta.

– Szuper boldogok vagyunk. Mindenre büszke vagyok, amit Pepe elér, de mind a ketten keményen dolgozunk. A kapcsolatunkon is! Szervezgetjük, hogy minél többször tudjunk találkozni, bár bevallom, furcsa módon én a távkapcsolatot romantikusnak tartom. Persze nem is olyan nehéz, hiszen a mobilomat mindig kézben tartom, de ezért is van halkra állítva. Meglehetősen függő vagyok, főleg, amikor utazom. Nagyon szeretek személyes üzeneteket kapni, és ezeket azonnal olvasni akarom – mondta a Violettát alakító tehetség, aki azt is elárulta, mit csinált Los Angelesben, miközben nem éppen debütáló lemezét rögzítette.

– Lejártam a strandra, barátokkal találkoztam és koncertekre mentem. Talán, a Beyoncé-koncert volt a legmaradandóbb élményem. Szeretem L. A.-t, jó ott élni, de mindig is Buenos Aires lesz az otthonom – tette hozzá az énekesnő, akit Budapestre édesapja és édesanyja is elkísér majd - írja a Blikk.

Nincsenek megjegyzések