Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Jaj, mit tett Medveczky Ilona! Most aztán futhat a pénzéért

Történt egy kis baleset.
A művésznő nem kért segítséget a lomtalanításhoz – egyedül vitte ki az utcára a holmikat, ahol azonnal új tulajdonosukra is találtak. De balszerencséjére, történt egy kis baleset, egy kis szekrénykével együtt sikerült elajándékoznia a spórolt pénzét is – írja a Ripost.

– Egész nap virágokat, kaspókat cipeltem, ültettem, locsoltam, gyomláltam, és persze borzasztóan elfáradtam. Nemcsak fizikailag, hanem mentálisan is kimerített a logisztika. Csak akkor jutott eszembe, hogy hibát követtem el, amikor ledőltem pihenni. Azonnal kirohantam az utcára, de a szekrény már nem volt ott. Kérdezősködtem, hogy látták-e, ki vitte el a ház elől a holmikat, de senki nem tudott semmit. Csak abban bízom, lesz olyan jólelkű a megtaláló, hogy visszajuttatja hozzám az összeget. De nem tudom, vannak-e még ilyen emberek…

Nincsenek megjegyzések