Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Jolly vallomása:"Én nem az a tipikus hétköznapi apa vagyok"

Jolly bevallotta, hogy milyen apukának tartja magát.
Az énekes nagyon büszke a családjára, és persze imádja kislányát Suzy-t. Azonban a Tele Novellának elmondta, hogy azért ő mégsem az a szokványos, hétköznapi apuka.

"[...]Nagyon jó apuka vagyok, de a rengeteg munka miatt sokszor nem tudok a gyermekeimmel lenni. Emiatt lelkiismeret-furdalásom is van néha. De miattuk, az ő jövőjükért csinálom mindezt! Én nem az a tipikus hétköznapi apuka vagyok, nem tudom minden reggel elvinni az oviba és délután elhozni onnan. Az anyukája többet van vele." - mondta Jolly.

Nincsenek megjegyzések