Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Pszichológus segítségét kérte Osvárt Andrea

Nem tudott egyedül megbirkózni a problémáival.
Hiába az egyik legkeresettebb magyar színésznő, a hazai filmesek mellett olasz és amerikai producerek is ostromolják, bevallotta, hogy a sikeres karrier önmagában nem elég.

– Egy mély gödörben éreztem magamat. Fizikailag és lelkileg is le voltam strapálva, és egy idő után már úgy éreztem, hogy se előre, se hátra nem tudok lépni. Nem tudtam, hogy mi a baj, csak azt hogy nagyon rosszul érzem magam a bőrömben. Súlyosan lefogytam, és étvágyam sem volt – árulta el Andrea a hot! magazinnak, akiről a pszichológus már az első alkalommal megállapította, hogy elfáradt, és támaszra lenne szüksége…

– Ahogy hallottam a segítő szavait, potyogni kezdtek a könnyeim. Ráébredtem, hogy ugyan párkapcsolatban éle, egyedül vagyok. hiába volt kedvesem, nem voltam boldog. Volt egy nehéz természetű ember is az életemben, aki szinte tönkretett, és aljas módon tönkre is akart tenni. Ki kellett őt iktatni az életemből, ami sikerült is.

A színésznő másfél évig járt pszichológusához, de mint mondja, ez élete legjobb befektetése volt, ami többszörösen megtérült. Újra lett energiája és kedve dolgozni, olyan segítséget kapott, amit sem a családja, sem a barátai nem tudtak megadni.

Mi se bizonyítja ezt jobban, minthogy néhány hónapja rámosolygott a szerencse, találkozott a magyarul is jól beszélő félig olasz Robertóval, akivel azóta egy párt alkot - írja a Blikk.

Nincsenek megjegyzések