Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Újabb megdöbbentő állítással sokkol Pataky Attila

Egyre durvább, amiket mond.
Újra megszólalt ufó-témában Pataky Attila, és megint nem fogta vissza magát. Most épp azzal riogat, hogy a földönkívüliek többsége egyáltalán nem békés szándékú. Bár azt is elmesélte, gyerekkorában őt megmentették...

"Édesanyám küldött el egy kiló kristálycukorért. Amikor hazafelé mentem, nagy vihar kerekedett, rohantam is haza a kutyámmal. Mindez a miskolci Vasgyárban történt. Egyszer csak irtózatos csattanás, a kutyám azonnal elszaladt, a kristálycukor szétszóródott. Még arra emlékszem, hogy egy tűzlabda futott végig a fán. Én később egy szobában eszméltem, majd hazaindultam. Édesanyámnak, aki már halálra aggódta magát, elmeséltem, hogy doktorbácsik kezeltek, nagy fekete szemük volt, és egy tűt érintettek a karomhoz" - mesélte a Best magazinnak.

A sárkánylények viszont már nem ilyen békések!

"Ők csak egy a számtalan idegen faj közül, akiknek hetven-nyolcvan százaléka egyáltalán nem békés szándékkal van itt" - tette hozzá.

Nincsenek megjegyzések