Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Brad Pitt fájdalmas vallomása: "Magamnak okoztam a szakítást"

Brad Pitt hosszú hónapok találgatásai után végre tiszta vizet öntött a pohárba válásával kapcsolatban. A sztár a GQ magazinnak nyílt meg, és szokatlan őszinteséggel beszélt arról, miért ment tönkre a házassága és hagyta el őt Angelina Jolie. Nem kertelt, bevallotta, mértéktelen alkoholfogyasztására ment rá a kapcsolata.
– Magamnak okoztam a szakítást, de úgy fájt, mintha meghaltam volna. Megütöttem a főnyereményt, ám arra fecséreltem az időmet, hogy üres szenvedélyeknek hódoljak – mondta a színész, aki egyben érzelmi retardáltnak is nevezte magát.

Pitt szerint a szenvedélybetegsége tönkretette őt is és a családját is.

– Van egy borászatunk, én pedig imádtam az italt. Igazából egy napra sem emlékszem kollégista korom óta, amikor nem ittam vagy szívtam el egy spanglit. Amikor családot alapítottunk, felhagytam mindennel, kivéve a piálást. Úgy ittam, mint egy profi. Egy oroszt is az asztal alá ittam volna. Túl sokat vedeltem, és ez komoly problémát okozott – ismerte be a filmcsillag, aki elhatározta, végleg megváltozik.

Saját bevallása szerint fél éve egy kortyot sem iszik, és a lelke gyógyulásáért is mindent megtesz.

– Terápiára járok, és imádom. Már két terapeután túl voltam, mire megtaláltam a számomra megfelelőt – árulta el Pitt, aki szerinte nem elég jó apa. – Úgy mondom, mint egy olyan ember, akit magába szippant a munka, pedig a gyerekek érzékenyek, mindent magukba szívnak. Arra van szükségük, hogy megfogják a kezüket, és elmagyarázzák nekik a dolgokat. Fontos nekik, hogy meghallgassák őket, amire én nem voltam képes, amikor elfoglalt voltam. A válás végre arcul csapott, hogy többnek, jobbnak kell lennem miattuk – fejtegette a csontsoványra fogyott sztár, aki a magazin fotózását is vállalta: nyolc nap alatt – Ryan McGinley fotóssal – körbejárta az Egyesült Államok nemzeti parkjait. A képeken szomorú, keserű tekintete utal rá, megtört az elmúlt hónapokban.

Megváltoztatná a nevét

Pitt az elmúlt időszakban teljesen kiábrándult a filmezésből is: – Már nem gondolok úgy magamra, mint egy színészre. Nagyon keveset foglalkozom ezzel, az évem és a figyelmem kis részét teszi ki, mert a film csak olcsó módszer arra, hogy eljussak a nehéz érzésekhez. Többé nem működik, főként apaként... Arra vágyom, bárcsak megváltoztathatnám a nevemet – mondta a sztár.

Nincsenek megjegyzések