Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Détár Enikő: "Azt hittem, soha többé nem tudok majd örülni semminek"

Détár Enikő hat hét múlva már beköltözhet új otthonába, de ami talán még fontosabb: végre boldognak érzi magát, pedig volt idő, amikor azt hitte, sosem tud majd örülni semminek.
A színésznő napjai nagyon zsúfoltak, rengeteget dolgozik: szinkronizál, tévéműsorban szerepel, valamint több darabban is szerepel a Madách Színházban és a Turay Ida Színházban - így a költözéssel járó csomagolással csak esténként tud foglalkozni. 

Emellett pedig az építkezésre is kijár minden nap, hogy gyönyörködjön az épülő házban és a tájban, illetve ilyenkor beszél a munkásokkal is. A költözésben az egész család segíti Enikőt, hiszen nincs egyszerű dolga.

Korábbi otthonát még előző férjével, Rékasi Károllyal építette közösen a Telkiben. - Amikor a Telkiből elköltöztem, nagyon sajnáltam magam; azt hittem, soha többé nem tudok majd örülni semminek - árulta el a HOT!-nak. - Ez hamar meg is változott, Péterrel azonban csak lépésről lépésre haladtunk, és nem is mertem arra gondolni, hogy néhány év múva is együtt élek majd vele - tette hozzá. 

Enikő azt is bevallotta, hogy nagyon nehéz volt számára az újrakezdés elvált, középkorú nőként, az építkezés pedig szintén nem egyszerű feladat, de minden nehézség ellenére örül, hogy hamarosan új otthonába költözhet, sőt örül az életnek, amit végre újra tud értékelni - írja a lap.

Nincsenek megjegyzések