Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Majdnem kiesett a foga az előadás közepén Sári Évinek

Nyolc éve állandó tagja a Vámpírok bálja című előadásnak Sári Évi.
A tíz éve töretlen népszerűségű musicalről a színésznő mesélt lapunknak.

Hogyan került a társulatba?

– Tizennyolc éves korom óta zenés színésznek készülök, de pár évre a zenélés, majd a tévézés felé sodort az élet. Emlékszem, egy diszkóban vezettem műsort, amikor az épp bemutatott Vámpírok bálja szereplői felléptek, és már akkor magával ragadtak a dalok. Két évre rá újabb színészeket kerestek a produkcióba, én pedig jelentkeztem, és 2009 óta folyamatosan játszom Magda, a szolgálólány szerepét.

Mi a legemlékezetesebb élménye az elmúlt nyolc év előadásaiból?

– Talán az, amikor majdnem kiesett a fogam! Furcsamód évekig megmaradt az egyik tejfogam elől, és mikor felvettem a vámpírjelmezhez szükséges fogakat, hozzákoccanhatott, és elkezdett mozogni előadás közben. Lelki sze­meim előtt láttam, hogy annyira hitelesen játszom majd a vámpírt, hogy valódi vér folyik a számból, de végül eljutottam a fogorvosig.

Mi a Vámpírok bálja sikerének titka?

– Ez egy olyan előadás, amelyet minden országban szinte pontosan ugyanúgy játszanak, más nyelven, de a minőség állandó. Azt gondolom, a jó színészek is kulcsai a sikernek, az, hogy a rendező olyan művészeket válogatott össze, akik szinte tökéletes pontossággal tudják adni azt a karaktert, amit Roman Polanski elképzelt.

Forrás: blikk.hu

Nincsenek megjegyzések