Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szörényi Szabolcs nem akart fellépni a Fonográf nagykoncertjén

Tizennégy évvel a telt házas Kisstadion után a Fonográf együttes a Budapest Arénában ad nagykoncertet 2018 február 16-án, de a legendás formáció sajtótájékoztatóján az is kiderült, hogy ettől nem minden tag volt elragadtatva.
– Bevallom, én nem támogattam a nagyszabású koncert ötletét, mert már öreg is vagyok, meg beteg is vagyok, de persze beadtam a derekamat. Azt viszont kérelmeztem, hogy a próbák előtt utaljanak be minket egy szanatóriumba – magyarázta a basszista Szörényi Szabolcs, aki a végén természetesen meggondolta magát, és öccsével, Szörényi Leventével, Bródy Jánossal, Tolcsvay Lászlóval és a többi zenésszel végül színpadra lép.

– Szabolccsal megtárgyaltam a dolgot, és ő valóban morgott, illetve drukkolt, hogy ne ő legyen az egyetlen, aki ezt a koncertet inkább kihagyná, de sikerült jobb belátásra téríteni – idézte fel Rosta Mária, a koncert szervezője, és azt is elismerte, irigységből akarta fellépésre bírni a Fonográfot, miután látta, hogy Bródy és Koncz Zsuzsa is telt ház előtt lépett fel az Arénában.

Forrás: blikk.hu

Nincsenek megjegyzések