Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Megszólalt anorexiájáról a hercegnő - Nem bírta elviselni a nyomást

Éveken keresztül küzdött a betegséggel a trónörökös.
A svéd trónörökös, Viktória hercegnő őszinte vallomást tett arról, hogy 18 évesen - mikor elkezdett részt vállalni a királyi család hivatalos teendőiben - annyira nem bírta elviselni a reflektorfényt és az állandó nyomást, hogy anorexiás lett.

1997-ben bejelentette a palota, hogy Viktória halaszt az egyetemen, és az Egyesült Államokba utazik néhány hónapra, hogy megpróbáljon kigyógyulni a betegségből. Ekkora már az emberek találgatni kezdek, hogy miért tűnik kórosan soványnak a hercegnőjük.

- Minden percemet beosztottam, mindenhol jelen akartam lenni, segíteni. Fizikailag rosszul éreztem magam, ha le kellett mondanom egy eseményt. Túlhajtottam magam, mert nem ismertem a saját határaimat - nyilatkozta a People magazinnak.
A 21. születésnapján bejelentette, hogy ismét egészséges, és szeretné megköszönni a médiának, hogy lehetővé tették a gyógyulását. 

- Szerencsére már megtanultam nemet mondani. Elfogadtam, hogy nem tudom egy nap alatt megváltani a világot. Még mindig túlságosan törekszem a tökéletességre, de a férjem figyel arra, hogy mindig hagyjak időt a pihenésre - árulta el a hercegnő.

Forrás: Femina

Nincsenek megjegyzések