Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Csúnya megjegyzést tettek a 44 éves Koós Rékára

Hülye kérdésre, ugye...
Koós Réka 44 éves lett. A színész-énekesnő büszkén vállalja is a korát, hiszen sok huszonéves lány még ma is irigykedhet az alakjára vagy éppen a vagányságára. Ráadásul, emellett édesanyaként is hihetetlenül energikus nő.

Nem gondolom, hogy van jelentősége ennek a két négyesnek. Egyáltalán nem hiszek az ilyen számmisztikában és a korom sem különösebben érdekel. Nem szoktam ilyenkor összegezni, számvetést csinálni, még magamban sem. Olyan hülyeségnek tartom, mint a január elsejei fogadalmakat.  Persze ilyenkor örülök, mert olyanok is felhívnak, akikkel ritkán beszélek, meg kapok ajándékokat. Átlagos nő vagyok, így is telt a napom. Mostam, bevásároltam és este munka is  volt,  a Gyöngyhajú lány balladája című musicalben léptem fel. Este még a családdal ünnepeltünk otthon, de tényleg nem érdekel, hogy öregszem. Az szánalmas, amikor egy nő nem tud szépen öregedni, de úgy érzem, én még nem tartok itt.  Előfordult már, hogy tőlem is megkérdezték, hogy miért nem úgy öltözködöm, mint ahogy egy negyvenes nőnek kéne. Visszakérdeztem, miért, hogyan kéne?

"Ez egy magyar dolog főleg, de azért én is konszolidálódtam kicsit. Már nincs felnyírva a hajam, de még mindig tornacipőbe járok, nem is akarok mást felvenni. Nagyon jól érzem most magam fizikailag-lelkileg. Nem titok, hogy van egy párom, akivel együtt vagyunk már három éve, és nagyon jól elboldogulunk így hármasban, de fotót nem mutatok róla. Nem teljesen civil, ő egy casting direktor, a kamera másik oldalán áll. Munka közben találkoztunk" - mesélte a Kiskegyednek.

Nincsenek megjegyzések