Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Horror a vidéki szállodában: erkélyről zuhant ki a csinos fitnesz edző

Zita kizuhant a szálloda erkélyéről, a fakorlát szakadt ki a háta mögül. Hat métert zuhant.
Csak egy reccsenést hallott, aztán már csak kiabálására, a körülötte heverő kerítésdarabokra emlékszik. A pécsi személyi edző szinte napra pontosan két éve esett ki egy szálloda erkélyéről. A fakorlát szakadt ki a háta mögül. Hat métert zuhant. Két csigolyája eltört, egyik nyakcsigolyáját eltávolították. Nyakában azóta is fém tartja a csigolyákat.

"Hónapokig két mankóval jártam, ülve aludtam. Egyedül a sportnak köszönhettem, hogy a testem erős volt, és nem haltam ott meg. Lelkileg túl vagyok rajta, de mindenestül újra kellett építenem az életemet" – emlékszik vissza a Borsnak Zita.

Felépülése durván egy évig tartott. Ahogy balesetének híre ment, vendégeit elvesztette, s közben 22 ezer forintnyi táppénzzel kellett beérnie.

"A baleset után hiába kerestem az igazgatót, folyton leráztak. Egy idő után feltűnt, hogy a telefonkezelő agresszíven elutasít. Senki nem kért bocsánatot" – mondja a hölgy.

Két kapitányság is nyomozott az ügyben. A hivatalból indult eljárást gyorsan lezárták, ami miatt Zita panaszt tett.

A BRFK ennek helyt adott, miután kiderült, hogy a szálloda igazgatója munkakapcsolatot ápol a helyi rendőrkapitánnyal.

"Bizonygatnom kellett, hogy nem ugrottam, nem löktek ki, és nem voltam részeg. Kitalálták, hogy arccal előre estem. Meggyőződésem, hogy el akarják tussolni az ügyet" – summáz az edző.

Nincsenek megjegyzések