Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Charlize Theron felhívta az orvosát, hogy haldoklik

A szexi Charlize Theronnak teljesen át kellett alakulnia egy szerep kedvéért, de a hízás nagyon megviselte. Depressziós lett, és azt hitte, hogy haldoklik.
Charlize Theron szinte egyből az Atomszőke című film után - amiben hihetetlenül szexi - kezdett bele a nagy átalakulásába, hogy hitelesen alakíthassa egy kis költségvetésű film, a Tully főszerepét. Háromgyermekes anyukát játszott a moziban, de ezúttal nagyon megviselte a hízás.

10-15 kilót szedett magára a szerep kedvéért, amit nagyon nem dolgozott fel könnyen.

"Brutális volt minden értelemben. Ezúttal nagyon éreztem, hogy egszégtelen lettem. A sok cukortól súlyos depresszióba estem. Beteg voltam. Nem is tudtam leadni a felesleget.

Felhívtam az orvosomat azzal, hogy azt hiszem, haldoklom.

Mire ő csak annyit mondott: »Nem, csak 41 éves vagy. Nyugodj le«" - számolt be a Varietynek a színésznő, aki évtizedekkel ezelőtt már meghízott egy szerepért. Akkor Oscar-díjjal jutalmazták az átalakulását, és sokkal könnyebben is ment neki, mint ezúttal.

Nincsenek megjegyzések