Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hoppá: új szerepben láthatjuk Kovács Patríciát

Krimiszerű burleszkben vállalt főszerepet a nyáron Kovács Patrícia. A művésznő július 7-én áll színpadra Szabó Kimmel Tamással az Orlai Produkció szervezé­sében, Szép Ernő Vőlegény című klasszikusában - írja a blikk.
Korábban is játszotta már ezt a szerepet. Milyen volt újra belebújni a karakterbe?

– Igen, 2008-ban Miskolcon már játszottam Szervét Tibor rendezésében. Az a régi Kornél még bennem ragadt, de most Orlai Tibortól megkaptam a lehetőséget, hogy újrázhassak. Az elmúlt nyolc évben sokféle karaktert alakítottam, és rengeteg változás történt az életemben, édesanya is lettem. Ezek mind lerakódnak, úgyhogy ez a Kornél már csak ezért is egészen más lesz, mint a korábbi!

Hogyan tudja összeegyeztetni a gyereknevelést a színházi munkákkal?

– Amióta van egy lányom, nem viszem haza a munkámat. Megpróbálok a liftben lerakni mindent. Szerintem jót is tesz, ha egy színész éli az életét, gyereket nevel és nem szakad el a valóságtól, mert bőven elég az az álomvilág, amelyben próbálunk és játszunk. Van egy teljesen hétköznapi életem, családdal, kutyákkal, amit soha nem engedek el. A próbán viszont csak a produkcióra koncentrálok.

Mivel készül a következő évadra?

– Már teljesen be vagyok táblázva. A Vőlegény után lesz egy kis nyugi, aztán januártól Znamenák István rendezésében elkezdjük próbálni a Dühöngő ifjúságot Ötvös Andrással.

Nincsenek megjegyzések