Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Oszvald Marika ellopta a show-t fiatal kollégájától

Bajkó Panka a Blikk fő munkatársa lerántotta a leplet Oszvald Marikáról!
Nagy álma teljesült Kocsis Dénesnek. A Budapesti Operettszínház művésze életében először végre fellépett szülővárosában, a makói hagymaházba hívták vendégszereplésre, ahol azonban partnernője, Oszvald Marika kis híján ellopta a show-t előle.

A fiatalember a Régi nyár című operett előadással szerepelt Makón, de fotózkodni a végén mindenki a tűzről pattant színésznővel szeretett volna.

– Nagyon boldog voltam, hogy végre itt is színpadra léphettem, ráadásul Oszvald Marikával, aki az egész családom nagy kedvence. Imádtam, hogy ő is kíváncsi volt Makóra, így amikor volt egy kis időnk, megmutattam neki, hogy hol nőttem fel – árulta el Kocsis Dénes, akinek nemsokára megint lesz lehetősége, hogy összefusson a családjával, augusztusban Szegeden szerepel ugyanis A Notre ­Dame-i toronyőr előadásban, így ha lesz pár szabad órája, biztosan átruccan a közeli Makóra.

Nincsenek megjegyzések