Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Aggódnak érte! Egyre rosszabb a várandós Szabó Zsófi állapota

Szi­gorú ágy­nyu­gal­mat ren­delt el az orvos az első gyer­me­két váró mű­sor­ve­ze­tő­nek, nem engedte meg, hogy elmenjen az RTL új műsorainak beharangozóira - írja a Bors.
Mint ismeretes, Zsófi néhány napja maga posztolta közösségi oldalán, hogy lebetegedett, és ezt most nehezebben viseli, mint máskor, hiszen kismamaként nem szedhet gyógyszert.

De sajnos nem javult az állapota. Sőt!

– Napok óta náthás vagyok, köhögök, és még hőemelkedésem is volt. Hétfő este felment a lázam, amikor 38 fok lett, azonnal elmentem orvoshoz teljes kivizsgálásra. Szerencsére a babának semmi baja! Természetesen megnézett a nőgyógyász, voltam ultrahangon is. A baba teljesen egészséges. Nekem szigorú ágynyugalmat rendelt az orvos. Nem szedhetek gyógyszert, antibiotikumot, de van egyfajta lázcsillapító, amit igen, ha muszáj. Sikerült összeszednem valami vírust, valószínűleg azt, amitől most a fél város szenved - árulta el a gyönyörű műsorvezető a Borsnak

– Egy-két nap ágynyugalom, és már meg is gyógyultam! – mondja bizakodóan Zsófi. – Biztosan így lesz, hiszen a férjem, Zsolti most is mellettem van, és a gondomat viseli.

Nincsenek megjegyzések