Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Éjjel-nappal pancsoltak Montenegróban Laliék

Nemcsak a forgatásokon, a kamerák előtt, hanem szabadidejükben is rengeteg időt töltenek együtt az Éjjel-Nappal Budapest főszereplői. Lali, Gábor és Joe, a sorozat két bombanőjével Alexával és Tamarával Montenegróban, a festői Herceg Noviban élvezte a tenger szépségét és a semmittevés édes örömét.
– Herceg Noviból egy vitorlással kifutottunk a nyílt vízre, ami hatalmas élmény volt, de rájöttünk, hogy egy ilyen hajót nem könnyű irányítani, úgyhogy azt inkább meghagytuk a kapitánynak – mesélte Lali a Borsnak. – Amúgy sem vagyok egy igazi vízi gyerek, nekem a tenger egy kicsit hideg is volt, de aztán a csajok kedvéért ugrottam egy bombát. Sajnos annyira már nem voltam vagány, mint Gábor, így a fejesugrást nem mertem vállalni.
Lali mindezek ellenére el tudná képzelni az életét a tengeren. – Ha lenne egy olyan luxusjachtom, mint amit Porto Montenegróban láttunk, akkor még a hajóskapitányi vizsgát is letenném, és folyamatosan csak hajóznék szebbnél-szebb lányokkal a fedélzetén – ábrándozgatott az élet napos oldaláról.
Lalival ellentétben Alexa már attól is boldog volt, hogy éjszaka a szállodájuk medencéjében pancsoltak. – Állandóan sütött a nap, amit nagyon élveztem, ráadásul vittünk magunkkal egy felfújható unikornist és egy flamingót is, ezekkel jókat szórakoztunk. Éjszaka viszont nem volt túl kegyes velünk az időjárás, rendesen vacogtam, ahogy kijöttem a vízből – osztotta meg a nyár felejthetetlen pillanatait a keleties szépség.

Nincsenek megjegyzések