Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Gáspár Győző Evelinről: "Senkinek nem áll szándékában tizenhét évesen teherbe esni"

Győzike a közösségi oldalán szólt néhány jó szót a lányáról. Természetesen a rajongók is gratuláltak neki, ami nem is csoda, hiszen nagyon büszke lehet Evelinre!
"Nagyon sok mindent másképp csináltam volna, ha meglett volna rá a lehetőségem. Sokan azt mondanák, hiba volt fiatalon szülni, senkinek nem áll szándékában tizenhét évesen teherbe esni, de szerintem nem ez a lényeg. 

A lányom születése valóban megváltoztatta az életemet, de egy percig se bántam meg. Úgy éreztem, kiváltság, hogy gondoskodhatok róla, és nem ritkán vele együtt nőttem fel. Sőt, lehet, ő gyorsabban felnőtt, mint én. Ő olyan okos, annyira érett, hogy néha egyenesen zavarba jövök, de legtöbbször inspirál engem" - írta Győző a Facebookon.

Nincsenek megjegyzések