Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Borzasztó, ami Nádai Anikóval történt! Ezt mondta a kínos esetről...

Nádai Anikó munkája nagyon nehéz, mivel emberi sorsok múlnak rajta. 
Őt is megviseli, amikor egy-egy tragédiába nyer betekintést, és a forgatással eltelt hosszú órák is kifárasztják. Mentsvára kisfia, akit mindenkinél jobban szeret. Legutóbb viszont nem várt, kellemetlen meglepetés érte: Patrik lehányta. Ekkor gondolkodott el azon, hogy ez egy kínos eset, mégis értékeli az élet apró vicces, különös pillanatait.

"Egy vicces, de remélhetőleg elgondolkodtató sztorival indítanám a napot.... A munkámnak köszönhetően sokan engednek betekintést a magánéletükbe. Rengeteg emberrel találkozom, és a történetek gyakran nagyon mélyen érintenek. Tegnap egy család tragédiájába csöppentem, aminek köszönhetően eléggé magam alá kerültem. Hulla fáradtan, egy hosszú forgatási nap után haza estem ebben a lelki állapotban, és alig vártam, hogy ágyba kerüljek. Patrikhoz bújtam, majd mikor éppen elaludtam, hirtelen valami meleg öntötte el az arcom, ami pár másodperc múlva csípni kezdte a szemem... Ekkor döbbentem rá, hogy a kisfiam lehányt. Csak feküdtem és azon gondolkoztam, hogy ezt nem adnám most oda semmiért. Igen, karfiol darabok vannak a hajamban, igen, nem ártana lefürdeni és a szagom sem éppen kellemes, és az ágyneműt is cserélni kell... DE MINDEN CSAK NÉZŐPONT KÉRDÉSE! és én vagyok az egyik legszerencsésebb ember a Földön. ÉRTÉKELD AZT AMID VAN!"

Nincsenek megjegyzések